Den här sajten är bara till för dig som arbetar i hälso- och sjukvården.

  • Annonsera
  • Prenumerera
  • Kontakt
  • Tipsa oss!
  • Lediga jobb
  • Logga in

Örjan Frid, vd på Apotekstjänst, väljer nu att uttala sig om vems felet är till den uppkomna leveranskrisen.

Örjan Frid, vd på Apotekstjänst, väljer nu att uttala sig om vems felet är till den uppkomna leveranskrisen.

Apotekstjänst: ”Vi fick fel information”

Leveranskrisen beror på att Apotekstjänst fick felaktig produktinformation från Varuförsörjningsnämnden. Det hävdar företagets vd Örjan Frid, som nu väljer att ta bladet från munnen och uttala sig om ansvarsfrågan.

Den här artikeln är endast tillgänglig för betalande prenumeranter

Logga in eller bli prenumerant här nedan för att läsa vidare.

Bli prenumerant och få tillgång till hela Dagens Medicin

250kr /mån
  • Få tillgång till tidningens innehåll på dagensmedicin.se
  • Få papperstidningen per post
  • Läs hur du vill: i mobilen, på datorn eller i papperstidningen
Klicka här för att i stället prova digitalt i 30 dagar »