Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Till alla jobb

Customer Coordinator

Mindmore, Stockholm

Ansök nu

Vi letar efter nästa medarbetare – en jordnära och serviceinriktad Customer Coordinator.

Om rollen

Som Customer Coordinator har du en nyckelroll i kundteamet. Du ansvarar för att ta emot och strukturera kundernas önskemål och frågor samt leder utvecklingen av Mindmores supportsystem.  

Som person är du lyhörd för kundernas individuella förutsättningar och behov. Du är bra på att arbeta självständigt, men ber om stöd och vägledning vid behov. Du har digital vana och gillar att hitta nya arbetssätt som förbättrar vårt arbete med att förverkliga den gemensamma visionen: att synliggöra hjärnhälsan!

Tillträde: september 2021

Färdigheter och krav

  • Du delar Mindmores vision om ett samhälle som värdesätter god och jämlik hjärnhälsa 

  • Erfarenhet från kliniskt arbete inom primärvård och/eller företagshälsovård (minst 2 år). Bakgrund inom äldrepsykiatri, demens-problematik eller stressrelaterad ohälsa är meriterande

  • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska. Goda kunskaper i engelska är meriterande

  • Du är noggrann, ordningsam och prestigelös

  • Du arbetar bra både individuellt och som en del av ett team

Utbildning

  • Vårdutbildning (exempelvis arbetsterapeut eller sjuksköterska)

Som teammedlem får du

  • Arbeta med tjänster som har en positiv inverkan på människors liv

  • En chans att arbeta med ett fantastiskt team bestående av duktiga kliniker, forskare, sakkunniga, utvecklare m.m.

  • En människocentrerad och hälsosam företagskultur

  • Arbetstider som möjliggör en sund balans mellan arbete och privatliv

  • Flexibelt arbetssätt som passar dig (på distans, på plats eller en kombination)

Låter detta intressant? Skicka ditt CV och ett personligt brev med löneanspråk till talent@mindmore.com så återkommer vi så snart som möjligt.

Publicerad 2021-07-05

Ansök nu